Mięso Armatnie Mięso Armatnie
Mięso Armatnie
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Osobiste porachunki

 
Odpowiedz do tematu    Forum Mięso Armatnie Strona Główna -> ASG talk
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bohun
Mot



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Czw 18:14, 03 Kwi 2008    Temat postu: Osobiste porachunki

Z klimatów armijno-siło-specjalnych przenosimy się w klimaty gangstersko mafijne (osobiśćie preferuje tą drugą opcję) i odgrywamy scenariusz porachunkow dwóch z reguły wrogich gangsterskich rodzin.

Scen jest prosty-dzielimy się na 2 równe (!!I pod względem uzbrojenia i liczebności) teamy.Kiedy już mamy te teamy wewnątrz drogą losową lub wyboru tak aby drugi team tego nie widzial wybieramy/losujemy samca alfa czyli takiego mastaha. Ten mastah nie różni się niczym od zwykłego rembajły-gra swoją bronią nie ma żadnych bonusów w postaci dwóch żyć itp. Sprawa jest prosta (najlepiej poruszać się i walczyc na jak najmniejszym terenie-np magazyny)-trzeba zabić tego ukrytego Tonego Montane po drodze najlepiej ukatrupiając dla zasady cały team. Gra jest dość losowa jako ze zabicie szefa automatycznie kończy gre (nasz mastah może zginąć w pierwszej wymianie ognia ale za bardzo kitranie go może zaowocować zdemaskowaniem go przez wrogów).
Wersja nr2-jest taka sama z tym wyjątkiem że gra nie kończy się gdy umiera szefo a po skończonej walce członkowie teamów musza zgadnać kto był ukrytym Zorro Razz.

Żeby było śmieszniej zamieszczam punktacje:
Zabicie szefa bez utraty swojego-4 pkt(dodatkowy pkt jeśli nasz szef zabije szefa naszych wrogów)
Zabicie szefa tracąc swojego-2pkt(tak jak wyżej dodatkowy pkt gdy nasz szef usiekł szefa wrogów ale sam poszedl do piachu)

I dla wersji2:
Wszysko jak wyżej+
2 pkt za zgadnięcie kto był szefem.


Czekam na uwagi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Pycollo
Adas



Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:22, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Fajny scenariusz nie mam zastrzeżeń, do rozegrania w przyszłości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Bohun
Mot



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Czw 19:26, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Chciałbym ogoolnie żebyśmy wiecej scenariuszy grali na spotkaniach bo narazie same zwykłe nawalankia a to wkoncu sie znudzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Pycollo
Adas



Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:12, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Idziemy, jak po wodzie, teraz będzie więcej scenariuszy, musieliśmy się zorganizować, nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Bohun
Mot



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Czw 20:19, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Spoczko są już 3 Ty też miałeś jakieś zrobić...Myśle że na sobotniej strzelance możemy kilka rozegrać tak żeby je sprawdzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Mięso Armatnie Strona Główna -> ASG talk Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin