Autor Wiadomość
Bohun
PostWysłany: Pią 18:52, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Hmmmm....Z tą zasadzką może być małe przegięcie choć pewnie się myle...Zobaczymy jutro...
Pycollo
PostWysłany: Pią 18:45, 04 Kwi 2008    Temat postu:

No tak napisałem i o to mi chodziło. Michał ma racje...
enter
PostWysłany: Pią 18:44, 04 Kwi 2008    Temat postu:

no tylko to ma byc ustalona trasa? bo jak konwoj to raczej tak, wydaje mi sie ze indianie poowinni miec przewage liczebna, a polki to powinien byc maly oddzial bo i tak bedzie im latwiej ustawic zasadzke
Pycollo
PostWysłany: Pią 18:41, 04 Kwi 2008    Temat postu:

No w lasku, Idzie sobie konwój drogą ma przejść jakiś tam dystans. Polacy wcześniej się zaczają i czekają.
enter
PostWysłany: Pią 18:40, 04 Kwi 2008    Temat postu:

nie no wydaje mi sie ze wszystkie sprobujemy jutro rozegrac tylko gdzie bysmy to rozegrali
Bohun
PostWysłany: Pią 18:39, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Hmmm napisałbyś coś wiecej ale ostatnio tłumaczyłeś i był bardzo fajny.Jestem za zagraniem go jutro.
enter
PostWysłany: Pią 18:39, 04 Kwi 2008    Temat postu:

noooo.... a gdzie bysmy to rozgrywali
Pycollo
PostWysłany: Pią 18:37, 04 Kwi 2008    Temat postu: Konwój

Konwój.

Idzie sobie grupka złych powiedzmy bojowników o wolność ludową Indii przez las. Prowadzą więźnia. Ameryka... Tfu Polacy ich namierzyli i zamierzają im nakopać. Więzień ma zostać w jednym kawałku odtransportowany do Polski. Im więcej napierdolimy żółtkom tym lepiej.

Polacy:
-Uratować więźnia. 4pkt
-Uciec. -3pkt
-Czekać na ewakuację i ewakuować się. 5 pkt
-Vip ma przeżyć. 5 pkt.
-Nakopać KPA za pierzwym razem. (all ded) 5pkt
Nie uratowanie więżnia równe jest z niepowodzeniem misji.
Śmierć Vipa. -10 pkt.

KPA:
-Nie dać się wyrolować cz 1 15pkt
-Nie dać się zabić, cz 1
-Zabić Vipa po odbiciu go przez Polaków. 5pkt
Jeśli Vip zostanie uratowany to - 8 pkt.
Jeśli KPA zostanie pokonane cz 2 (wygrana Polaków) -5pkt
-Zabić wszystkich najeźdzców. 3 pkt
-Nie pozwolić Infidelom uciec. 10 pkt

VIP= Opaska na oczach, związane ręce, bądź związane ręce i nogi.
cz 2= colt w dłoni.

Teamy dzielimy na w miarę równe.
W przypadku 3 aegów KPA+2AEGi
W parzystej liczbie osób przewage liczebną mają KPA


Jak zauważyliście scenariusz ma dwie części. Pierwsza odbijanie i za kilka godzin ( w scenariuszu, w realu=przegrupowanie) druga czyli bronienie. OWRAH?!

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group